سوال هایی که شاید برایتان پیش آید....؟؟؟

*سوال:از کجا بدانم نسخه اندرویید موبایل/تبلت من چند است؟


-جواب: به قسمت"تنظیمات"((setting  رفته سپس آخرین گزینه "درباره تلفن"(About phone) را انتخاب کرده و میان اطلاعات نمایش داده شده نسخه اندروید خود را پیدا کنید.

....................

*سوال:به طور خلاصه بروز رسانی چگونه برای دستگاه من صورت میگرد؟


-جواب:با پورت رام های گوشی های جدید کمپانی سازنده و مطابقت دادن آن برای سخت افزار و سریال نامبر همراه شما


...................

*سوال:سفارشی سازی به چه معناست؟


-برنامه نویسان و توسعه دهندگان با تغییرات در رام رسمی ارائه شده گوشی ها و بهبود ویژگی های سخت افزاری اعم از گرافیگ،صوت،پردازشگر و... و اضافه کردن فناوری هایی که توسط دیگر کمپانی های تلفن همراه ارائه میشود از همراه محصولی خالق العاده میسازند.


................

*سوال:آیا همراه من نیاز به آپدیت یا سفارشی سازی دارد؟


-جواب:اگر حد اقل از معرفی رسمی همراه شما توسط شرکت سازنده حداقل 1 سالی میگذرد پر واضح است که آخرین نسخه آندروید برای همراه شما از طرف شرکت سازنده ارائه نمیشود ولی حتی اگر همراه خود را به تازگی توسط شرکت سازنده وارد بازار شده برنامه نویسان و توسعه دهنده ها با بهینه سازی ، آپدیت درایور های سخت افزاری و ویرایش Framework  های رام های رسمی شرکت سازنده همراه شما را مبدل به ابر همراه با ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده میکنند.


.................

*سوال:آیا با آپدیت و سفارشی سازی گارانتی دستگاه من باطل میشود؟


-جواب: شما هر زمان که بخواهید میتوانید به شرط آنکه دستگاه شما دچار نقص در برد نشده باشد همراه خود را به روز اول که خریده بودید تبدیل کنید(البته نقص در برد هم دستگاه شما را از گارانتی خارج میکند) علاوه بر آن ویژگی هایی به دستگاه شما اضافه میشود که اصلا با روز اول قابل مقایسه نیست مثل بهبودی در عملکرد سخت افزار ها  و...

 

لطفا هر گونه سوال یا ابهام خود را با ایمیل زیر در میان بگذارید تا پاسخ آن در اصرع وقت به لیست بالا اضافه گردد.

Master.hesam@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد