شروع فرایند سفارشی سازی و بروزرسانی

مراحل درخواست و انجام بروز رسانی اندروید  تلفن همراه شما توسط گروه برنامه نویسان آپروید:

1-ارسال مارک،مدل و چهار شماره آخر سریال گوشی(شماره گیری #06#* از همراه مورد نظر) + نام خانوادگی مانند:

HTC one x 2498 Gholami

به شماره کارشناس ما 09395324550


در آینده نزدیک سیستم  جامع پیام رسانی فعال میشود.


2-در اسرع وقت جدیدترین نسخه پایدار قابل پورت  برای همراهتان به شماره شما پیامک شده و در صورتی که چندین نسخه متفاوت موجود باشد از شما کسب تکلیف میگردد.


3-واریز مبلغ 35000 تومان برای شهر اصفهان و مبلغ 40000 تومان برای غیر اصفهانی ها (هزینه ارسال) به شماره کارت ملی: ********  ، به نام کریم رضایی یا به شماره حساب ********* به نام رضایی نزد بانک ملی


4-تایید شروع فرایند سفارشی سازی و بروز رسانی توسط شما بوسیله ارسال یک پیامک حاوی "شماره پیگیری یا شماره رسید واریزی بانک" به شماره 09395324550.


5-نام و شماره شما به صورت خودکار به کتابخانه عمومی ولیعصر اصفهان نزد شخص آقای رسول رضایی معرفی می گردد.


همشهریان اصفهانی نیز میتوانند از طریق ارسال دستگاه روند سفارشی سازی و بروز رسانی را دنبال کنند که لازمه آن دریافت فرم از لینک زیر میباشد.



.::لینک دریافت فرم درخواست ، لطفا کلیک کنید ::.

.::(برای هموطنان غیر اصفهانی الزامی است)::.



6-سپس با کتابخانه عمومی ولیصعر آقای رضایی به شماره 2261090-0311 از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 16 هماهنگ کرده و موبایل خود که فاقد هر گونه ایراد سخت افزاری میباشد به همراه باتری و رابط USB ، بدون سیم کارت و مموری کارت بعلاوه فیش واریزی یا رسید انتقال وجه به کتابخانه عمومی ولیعصر واقع در اصفهان میدان احمد آباد-خیابان ولیعصر کد پستی 8155694671 به آقای رضایی تحویل داده و رسید را دریافت میکنید( ضمنا توصیه میشود کپی فیش واریزی را نزد خود نگه دارید.)

هموطنان غیر اصفهانی بایستی همراه اندروییدی خود را به آدرس بالا به همراه موارد ذکر شده ارسال کنند (توصیه میشود کپی رسید پست را نزد خود نگه دارید).

7-پس از اتمام مراحل بروز رسانی (که حداقل 3 روز میباشد) شما بوسیله یک پیامک آگاه میشوید و میتوانید با مراجعه به کتابخانه عمومی ولیعصر اصفهان و ارائه رسید همراه خود را تحویل گرفته ( همراه برای هموطنان غیر اصفهانی بوسیله پست سفارشی ارسال میگردد) و 24 ساعت مهلت تست در اختیار شما قرار میگیرد.

تمامی اطلاعات حافظه داخلی همراه از قبیل مخاطبین و نرم افزار ها  پاک میشوند در صورتی که نسخه پشتیبان برای نرم افزار ها یا مخاطبین خود میخواهید در رسید قید فرمایید ، هم وطنان غیر اصفهانی روی یک تکه کاغذ  قید کرده و همراه با موبایل یا تبلت خود ارسال کنند .


پس از مهلت 24 ساعته تست گروه برنامه نویسان آپروید هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمیگیرد.

آپروید تعهدی در قبال تغییر عقیده شما پس از واریز به حساب ندارد.

آپروید مسئولیت در قبال خطرات احتمالی همراه هایی که مشکل سخت افزاری دارند ندارد.

 

لطفامطالب سایت را به دقت بخوانید.

 

هر گونه انتقاد و پیشنهاد را با master.hesam@gmail.com   در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد